tisdag 31 januari 2017

Skoterns julafton 2017




I fredags drog jag och de två yngsta tjejerna till stugan för att hänga på skoterns julafton i Åkersjön. Lite senare kom även Madelene & Lollo eftersom det inte fanns plats för dom i Karlssons stuga och att de skulle upp och jobba med mig på skotertävlingen på lördagen.
På lördagen kom Astrid & Peter och var med Stella & Nike under större delen av tävlingen. De kom ner när det blev dags för knatterace. En superlyckad dag, väl genomförd tävling och stor & glad publik!
Söndagen åkte vi hem rätt tidigt så jag hann både vila & träna.👍🏼

Uppvärmning 4 set av:
10/10 utfall bakåt
10 ringrodd
Passet:
100 svingar
100 ringrodd
100 goblet squats
100 situps
100 rygglyft
100 sumo deadlift high pull
💪🏼👊🏼
Känner mig ändå fräsch så jag passade på att boka lunchpass på måndagen! 😃 Jag SKA nå Beach2017! 👙

Simskolan igår gick inte riktigt som jag planerat. Nike vill verkligen inte vara med - ibland. Ena stunden funkar allt finfint och i nästa är det tvärstopp.🖐🏼 Jaja, vi tjurar väl på ett tag med att vi är med i poolen tillsammans med henne så får vi se...

Idag var det mitt första träningspass med gruppen "weight training" på fristilen.
Vi var bar två på plats dådet var inte så mycket till grupp direkt.
Värmde upp på gåbandet i va 10 minuter åsså sprang jag den sista minuten, fort!
Sen körde vi intervallpass Tabata-style med lite olika övningar. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar