torsdag 5 januari 2017

Fynd och nyheter



Imorse ringde klockan 06.30 - ingen klev upp... Vaknade vid 08.20 och insåg att jag måste lägga på en rem om jag ska hinna till jobbet. Planen var att jobba 8-12 och barnen var hos mamma. Allt gick enligt plan utom tiden. 😉

Hämtade tjejerna, åkte hem & skottade medan Madelene fixade maten.❄️☃️Passade på att näthandla nya underställ (eller fjällkostymer) till Stella & Nike medan jag nattade.

Idag släpptes vilket team Patrik (och Mattias) ska köra för nästa säsong!🚗🏆❤️

Den stolthet jag känner över de där grabbarna är enorm! Jag är så glad att de hittat ett bra sätt att kombinera arbete, intresse och vänskap på.

Ett citat från en snubbe i Subaru-filmen som var så himla bra och som även gäller för oss på hemmaplan:

"When we win, we'll all win!
We don't intend to let them down!"

Jag känner att jag oxå har del i deras framgångar och gläds minst lika mycket, om inte mer, med dom och jag tänker inte heller svika dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar