onsdag 5 oktober 2011

Rally & bullbak

Jahaja, så har det gått ett tag sen sist igen...
Vad har då hänt?
Förutom det gamla vanliga så har jag hunnit med ett antal promenadrundor, har dragit några pass på cross trainer men inget löppass ännu. Har ju liksom blivit avrådd av min kiropraktor från just löpning, vilket försvårar en aning för mig att klara av min utmaning. Men om nån månad ska jag nog vara bra i ryggen så det ska nog gå bra, kan va lugn, jag SKA gifta mig!
Och dessutom så har ribban sänkts en gnutta. Mattias tror verkligen inte att jag kommer fixa det så han har sagt att så länge jag klarar det på en timme så blire bröllop! Inga problem!

I lördags var vi till Kall i det underbart vackra höstvädret. Grillade korv, varma mackor och njöt i värmen. Just ja, glömde, Mattias tränade rally oxå. Var liksom därför vi åkte dit... Tillsammans med Sandell-Jonsson-klanen.






Den här stora fina tjejen är kvar hos oss i veckan då hennes pappa är bortrest några dagar. Men det tycker vi bara är bra! Mysigt med några extra dagar tillsammans!



Har inte bakat bullar sen förra julen, eller var det i julas... Ja hurso helst så ere lääänge sen. Men så i tisdags, på kanelbullens dag, gjorde jag slag i saken. Fast jag gjorde vaniljbullar! Riktigt goda, om jag får säga det själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar