tisdag 27 september 2011

Hård start på ny vecka

Måndag!
Idag börjar min väg mot "Milen på 45 minuter"!
Eftersom min kiropraktor avrått mig från att springa just nu (ett stort problem i min utmaning...) så började jag med en lång promenad. Det blev 9 km innan jag var hemma igen. Men i det vädret var det bara skönt!
Å så länge rösten i telefonen (RunKeeper) envisades med att säga att jag gått mycket kortare än vad jag själv tyckte så var det bara att fortsätta tills vi var överens.

I morse var jag tvungen att ringa Maria på BVC. Stella har vaknat FEM GÅNGER inatt för att äta..!! Än så länge funkar det men säkerligen kommer det bli ett problem om det fortsätter. Fick då rådet att gnata på med "riktig" mat så hon lär sig tycka om det men att även fortsätta amma. Åsså tipsade hon om att Mattias ska ta nätterna eftersom jag är mat för henne. Hm... Får se hur det går....

Till middag hade vi underbara familjen Sandell-Jonsson på besök. Vi åt kasslergratäng & ris. Receptet finns på kokaihop.se om någon är intresserad. Supergott!!
Kvällen avslutades med ett bad i stooora badkaret för alla barn! Lätt kaotiskt men vi är alla en erfarenhet rikare, dvs att vi troligen i fortsättningen kommer att ses kring lunch istället för middag... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar