lördag 3 september 2011

Detta har hänt, typ

Det var i juli 1974 jag såg ljuset första gången. Det skedde på Östersunds BB och jag har sedan dess varit Jämtland troget.

2008 köpte vi, helt otippat faktiskt, ett hus i ett villaområde strax utanför Östersund, Vi trivs superbra och ångrar det inte en sekund!
Då var vi tre i familjen, jag, min sambo Mattias och min dotter Madelene (2003). Madelene är min sedan ett tidigare förhållande och jag tackar högre makter för att jag hittat en man som tagit til sig henne så fantastiskt som min Mattias gjort! Och att hon avgudar honom som om han vore hennes riktiga pappa går inte att ta miste på!
Sedan i mars i år (2011) är vi fyra. då föddes nämligen Stella! en underbar, glad goskrutt som gör framsteg för varje dag som går!

Enligt ett medium jag pratat med ska även nummer tre komma, men vi får väl se... ;o)                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar