söndag 25 september 2011

Sköna söndag!

Men vilken underbar dag vi har haft!
Om man bortser från att dagen startade en aning tidigt, tack Stella, så finns inget att klaga på idag!

Vi började med att plocka ihop lite i huset, tog en snabb enkel frukost och packade sedan in oss i bilen för en promenad runt Frösöberget. Helt fantastiskt höstväder, sol och varmt men ändå friskt på nåt sätt. Härligt!
Sen blev det lunch på Tages och där kläckte Mattias idén om att dra på bio.
Sagt och gjort, mamma var barnvakt till Stella och vi (tillsammans med hela PRO) var på matiné. Kan verkligen rekommendera Jägarna 2, den var riktigt bra.

Och jag känner mig helt redo för en ny vecka. Har planerat hela veckans middagar OCH inhandlat allt också. Troligen är det även den här veckan min hårdträning börjar. Mattias höjde sin egen insats i min utmaning angående tjejmilen. Om jag klarar att springa loppet på 45 minuter (eller mindre) så ska vi gifta oss nästa vinter! Så gott folk, förbered er på bröllop för jag SKA klara det!!!

Kaminen och ljusen är tända, Stella sover, nu blire soffmys å sen sängen!

2 kommentarer:

  1. Haha, bra deal! Då blir ju även du fit till bröllopet. Men alltså, hur gick frieriet till? "jajaja, spring milen på 45 så gör vi det nästa vinter!" i vilket fall så springer jag tjejmilen med dig!

    SvaraRadera
  2. Frieri å frieei...
    De började med att jag skulle få 1000 kr om jag klarade springa tjejmilen på 45 minuter. Jag tyckte det var lite snålt så han höjde till 10 000 pix!
    Och under vår promenad idag så pratade vi lite om det hela och han sa då att om jag fixar det så är jag värd att få gifta mig med honom! (ja, han sa faktiskt så) ;o)
    Ja, så de e där vi är nu!
    Vad hade du för tid sist du sprang tjejmilen?

    SvaraRadera