måndag 28 maj 2012

Toppenhelg

Oj vilken helg vi har haft!
Lördag startade jag med en tänkt sovmorgon som istället blev en barnfri dusch. Sen packade vi (jag & tjejerna) frukost, åkte till stan och överraskade Tessan som fyllde år.
Sen for vi hem å satte oss på altanen och mös resten av eftermiddagen!
På kvällen hade jag egen tid igen, nu i form av vårkonsert med kören. Var dock inte med på scenen utan fick nöja mig med att sitta i publiken den här gången. Å jag blir så himla sugen att vara med å sjunga jag med! Måste få till det i höst!
Söndag var det fix å trix hemma. Ny kyl, frys och diskmaskin har inhandlats. Blir som ett nytt kök, nästan!
Idag har jag & Stella varit i stan och grejat å shoppat. Var bra länge sen vi var på stan nu så det var skoj. Fick ju den bästa MorsDags-presenten - presentkort på HM! Och jag har lovat mig själv att lägga hela på bara mig, får se hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar