tisdag 29 maj 2012

Miss i planeringen

Den här dagen blev då verkligen inte som jag (trott att jag) planerat. Först rusade jag genom alla morgonbestyr för att kunna infinna mig på BVC kl 9 för då skulle Stella få en vaccination. Det visade sig att det var inte alls idag utan den 5 juni... Sen hade vi föräldragrupp 10-12. Fast.. där var det bara jag & Stella... Dock var tid & dag rätt men jag antar att folk börjat jobba. När Madelene slutat skolan for vi till stan för att byta en del av det jag shoppade igår. Inte ens det gick som jag tänkt för nu fanns inte rätt storlek kvar! Jag som hittat så fina grejor! Eftermiddagen blev dock bra. Då var vi hos mamma och åt morsdagsmiddag några dagar för sent. Å kvällen verkar lovande! Tjejerna sover (eller ligger i sina sängar iaf) och Mattias & Jan håller på att installera vår nya diskmaskin! Dessutom har jag fyra liter chokladglass i frysen! Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar