måndag 5 mars 2012

Nattkompis

Ännu en dag fylld av aktivitet!
Började som vanligt dagen lite för tidigt med hjälp av älskade Stella. Det är tur att vi älskar henne så mycket annars hade vi nog slängt ut henne så tidigt som hon vaknar. Tänk så gött det hade varit med en hel natts sömn och kanske tom lite sovmorgon! Det var länge sen!
Men för tillfället så börjar varje dag ca kl 06.00, ibland tidigare!

Fixade med frukost och alla andra morgonbestyr för att sedan packa in oss i svärfars bil, som vi får låna i veckan eftersom Mattias tagit Passaten på jobb, och drog in till stan för att möta upp Madelene, Elinore och Catrine.

Uträttade några ärenden och sen blev det en härlig lunch på Pause. Det är ett nästan hjärtslitande val varje gång jag ska välja bort paninin mot GI-tallriken, även om den är jättegod, men jag gör det ändå! Bra av mig, tycker jag! Fast idag kunde jag inte stå emot deras fantastiskt goda bärpaj...

Avslutade dagen med en visit på salongen för lite hårfärgning medan tjejerna fick göra premiär på stan själva. Dock utan pengar på fickan! Ett steg i taget, liksom!

När det var dags att skiljas åt så lyckades tjejerna övertala sina mammor, som tidigare sagt nej, att de skulle sova hos varandra inatt igen, denna gång här i Brunflo.

Så nu har jag tre tjejer som sover sött på övervåningen! Eller.., en sover och två ligger förmodligen och viskar å fnittrar! Härligt!

Nu lite Big Brother å sen blir det natt även för mig! Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar