lördag 17 mars 2012

Lördagsnöje

Tänk! Idag fick jag sovmorgon!
Men såklart vaknade jag när Mattias och Stella klev upp och jag kunde inte riktigt somna om. Men jag tjurlåg i typ 1,5 timme!
Sen for vi till stan hela familjen och shoppade lite. Faktiskt mest till Mattias. Men lite småsaker till barnen blev det oxå.

Pizzamiddag tillsammans med familjen Sundin/Jonsson. Huset blev helt plötsligt fullt av ungar! Härligt!
Mattias och Fredde åkte sen på 40-årskalas med tema after ski och jag och Linda blev då hemma med barnen. Fast jag hade bara ett hemma. Madelene är på pyjamasparty och kommer inte hem förrän imorron!
Jag har suttit mest hela kvällen och kikat runt på internet efter lyktor, dörrmatta, träbokstäver och annat jox till hem & husvagn. Tror jag ska köpa bla den här, en marschallhållare på Clas Ohlsson.
Hoppas på en natt lik den gångna, Stella vaknade inte en gång! Såå underbart! Å som ni förstår så blir det ingen sovmorgon för MIG imorron... Så nu tar jag lite cocillana och kryper ner i sängen! Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar