måndag 12 mars 2012

Massor med tvätt och små små skor

Får man bli imponerad av sig själv?
Ja jag är då det iaf! Så mycket som jag får uträttat varje dag!
Tex den här dagen började i 06-tiden. Upp å fixa frukost till Stella (okej, Mattias gjorde det mesta kring den idag), sorterade all tvätt och packade i stora IKEA-kassar, lastade in allt i bilen tillsammans med barn, karl och vagn och annat vi behöver under en dag. Det har nämligen blivit som så att tvätthögen växt sig alltför stor så jag tog och bokade en tid hos mamma. (NEJ, jag har inte bokat MAMMA, bara en tid HOS mamma. Tvättar gör jag minsann själv!) Så klockan tio var fem maskiner tvättade och upphängda på tork!
Sen har jag även hunnit med en tur på stan. Köpte galonisar till Stella så nu kan hon vara ute i blötsnön. Åsså hittade jag små små söta gummistövlar oxå, stl 20. Hon är inte helt överens med dom än så nu blir det till att öva skogång!
Veckohandlat, kvällsgröt och nagelmålning av Madelenes naglar.
Å det här är bara en del av allt jag hunnit med idag. Kan man bli annat än imponerad..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar