onsdag 28 mars 2012

Friskstuga

Ingen feber längre!
Ett snabbt tillfrisknande gjorde att Madelene fick gå till skolan idag. Men hon var bara glad för det, tror hon tycker det blir rätt så långtråkigt att vara hemma en hel dag med bara Stella som lekkompis.

Mattias har åkt till Åkersjön med amerikanarna på skotertur och vad jag & Stella ska hitta på står än så länge skrivet i stjärnorna. Har lätt beslutsångest om jag ska arbeta mig genom tvätthögarna eller om jag ska ta en promenad. Vädret är ju som vanligt, dvs aptrist, så jag vet inte...
Jo just ja, jag måste ju betala räkningarna! Och medan jag sitter här och skriver så har jag bestämt mig. Det blir en promenad på fm och sen blir det rensning i garderoben nere i hallen. Få bort lite skor och vinterkläder för nu måste det bli vår snart! Så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar