tisdag 13 december 2011

Sång och dans

Den här helgen var fullspäckad! (igen...)

Lördagen började med att jag skulle rodda ihop mig själv och tjejerna och åka och hämta Mattias på flyget. Sen körde de mig direkt till kyrkan för genrep med kören inför kvällens julkonsert. Egentligen skulle vi samlas kl 10 men eftersom Mattias inte landade förrän 11.40 så kom jag lite senare. Medan vi körde genom genrepet insåg jag att jag övat på fel sånger..! Spännande!

På söndagen hade Madelene dansshow på Gamla Teatern och i väntan på att den skulle börja hann vi med en mysig fika tillsammans med ett annat föräldrapar. Jättetrevligt!
Sen var det dags för showen, och vilken show! Så proffsigt och superbra genomfört! Alla nummer gick in i varandra och det var ingen, jag menar verkligen INGEN, väntetid alls! Såååå bra!
Kände att jag var tvungen att berätta för hennes instruktör hur bra jag tyckte att allt var, så det gjorde jag. Man är alldeles för dålig på att ge positiv kritik, iaf jag är det. Men jag försöker göra det oftare, och blir bättre på det!
Hon blev så glad så hon började gråta, vilket gjorde att jag började gråta också, så där stod vi och bölade och skrattade om vartannat... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar