tisdag 29 november 2011

Ont om tid

Tänk att nu har det gått sådär länge igen! Sen jag skrev här, menar jag... Jag vet ju att det går så fort men jaa... nä jag har väl inget bra försvar... Det verkar inte som att jag kan lova att det ska bli fler inlägg och oftare men jag kan lova att FÖRSÖKA med det!

Här händer det ju saker hela tiden! Stella lär sig nåt nytt varje dag, känns det som. Hon gör för fullt med sin lära-gå-vagn. Det där med gåstol var aldrig hennes grej riktigt!
Vi har ju gått genom en del sjukdomar den senaste tiden. Det har varit jättejobbigt! Dels att se hur Stella kämpar med sin hälsa, hon har verkligen inte varit på topp. En annan jobbig del är att det blir, om möjligt, ännu mindre sömn! Det tar på ens krafter och tydligen på immunförsvaret för jag fick mig en släng av förkylningen jag också! Lägg då till att han jag bor med, tillika fadern till det tussiga lilla barnet, inte varit hemma speciellt mycket vilket gör att man är ensam vuxen i allt stök. Men det ska "bli bättre" har han sagt... Men när?
Rent fysiskt är vi alla på bättringsvägen iaf, det är skönt!
Stella har numera en fantastisk aptit! Så här förväntansfull och otålig är hon numera när det vankas käk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar