lördag 12 november 2011

En vilse John Blund!

Ligger och undrar var John Blund är..? I vanlig ordning somnade vi i soffan ikväll och nu är det heeelt omöjligt att somna om! Har prövat med sudoku men det hjälpte inte, minesweeper som inte heller funkade, Facebook var också helt värdelöst! Och inte lär jag få sovmorgon imorgon heller... Det verkar inte vara min grej här i huset. Man får så mycket funderingar när man ligger så här och bara väntar på att få somna. Har tex gått genom vilka kakor och annat som ska bakas till jul, har tänkt genom vad jag ska ha med mig på badet om 7 timmar. Och det är ju bra. Men problemet är att det oftast är som bortblåst på morgonen! Hoppas ni sover gott och njuter av Johns sällskap! Nu ska jag tvinga mig själv till sömns! GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar