söndag 12 augusti 2012

Sega söndag

Då sambon legat i soffan som ett kas hela dan har jag, i rena irritationen, faktiskt fått en del gjort!
Först fick jag ju sovmorgon oxå! Tror det var det dåliga samvetet som klev upp och lät mig ligga kvar, men det spelar mig ingen roll, huvudsaken jag fick sova! 😉
Sen gjorde jag frukost till mig själv, Mattias var "inte hungrig". Sen lagade jag Stellas lunch (ja, jag låg så länge!). 
Efter det tog jag en promenad då Stella skulle sova. Riktigt skönt väder!
När hon somnat plockade jag bland prylar och jox i huset, tvättade kläder samt sorterade Stellas alla urvuxna kläder i storleksordning. Tänker att det kan vara va att förbereda lite inför nedkomsten, även om det är 15 veckor kvar. Just det ja, har ju klippt gräset också!
Vad Mattias gjort? Jo men han har ju hållit soffan varm! Och den stund jag klippte gräset då körde han fyrhjuling med henne. Jobbigt...
Pizzamiddag med Patrik & Anton som ramlade in på väg hem från Sveg.
Madelene kom också hem till slut. Hon sov hos momma inatt och har varit med Tessan & Ullis på Frösö Zoo idag! Tack till mina "småkusiner"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar