måndag 13 augusti 2012

Fyndens dag!

Idag på morgonen åkte Madelene till sin pappa och ska vara där i två veckor.
Det blir som tomt när det försvinner ett barn... Tur tiden går fort!
Jag & Stella tog en tur till stan. Hade två ärenden, en dagisväska och ett myggnät till syskonvagnen.
Jag tänkte att hon skulle ha en väska som kanske inte alla andra barn har så det fick bli en adidas. Notera att den var på REA! Synd att det bara fanns svart för en sån har Madelene, men nu blev det så. Nu måste jag leta nån rolig tag att hänga på den så vi kan skilja dom åt.
När det var dags för myggnätet fick jag en överraskning. Hela butiken var nedsatt med 50%! Då förstår man ju att det var svårt att gå ut med bara ett ynka litet myggnät.
Det blev även en amnings-bh, tuttvärmare, flaskborste, mattallrik & en babysitter! Känner mig riktigt nöjd faktiskt!

2 kommentarer:

  1. Men exakt en sån har jag precis packat och lagt undan till förmån för en rymligare skötväska. Med andra ord hade du kunnat gjort ett ännu större fynd här hemma hos mig!

    SvaraRadera
  2. Jahaja, där ser man...
    Tur att pengar inte är ett problem då! :😏

    SvaraRadera