onsdag 1 februari 2017

Städ, hälsa & träning

Första dagen i VABruari kör vi såklart VAB. Stella har hostat ett tag och det blir värre så vi var hemma idag. Å är Stella hemma så är Nike hemma! ❤

Fick faktiskt en del gjort idag. Allt julpynt har stått på köksbordet ett tag (jorå, det hat försvårat måltiderna en aning..) så idag åkte de äntligen ner i kartongerna.👍🏼 Rensade även bort en massa gammalt skrot som låg kvar i lådorna sen många år tillbaka.

Ikväll var det dags för föreläsning nr 2 i weight training-programmet med Fristilen. Vi pratade kost och jag känner mig riktigt peppad att verkligen ta tag i min kropp nu!💪🏼👙
Direkt efter det var det träning på Måva. Ullis körde onsdag istället för torsdag den här veckan.

Har som sagt fått en del gjort men i huvudsak har mina tankar varit hos Anna, Emma & Johan idag. Längtar tills min nya FUCK CANCER-tröja kommer. Inte för att den kommer göra skillnad men det känns ändå bra att ha köpt en och därmed bidragit till cancerforskningen. Jag hatar verkligen cancer. Den är så obarmhärtig och den skonar verkligen ingen på sin väg.

Lev nu och njut av livet! ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar