torsdag 11 februari 2016

Nu är det på riktigt!

Det här funkar inte längre, jag ska ner! Ner i vikt!
Till semestern (detta år) SKA jag ha gått ner minst 8 kilo!


Jo, det ska jag.
Jag har ingen färdig plan i hur det ska gå till ännu men jag tänker att det måste bara gå. Min största utmaning ligger i att hitta tid till träning dock så här gäller det att vara uppfinningsrik. Kanske får dra igång nåt hemma tillsammans med barnen. Frågan är hur man ska hitta orken till det efter jobbet, efter att middagen är avklarad, innan läggning. Tiden där är knapp.
I övrigt gäller bort med socker och kolhydrater i en uppstartsfas på 3 veckor. Därifrån är det oklart.
Men det ska gå. Det finns inga alternativ! Jag gillar ICKE min kopp så som den ser ut nu!


Levererar start- och målvikt imorgon.
141 dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar