söndag 31 maj 2015

Hotellnatt, resa, altan/uterum & storsängsmys

Fullspäckad vecka!
I tisdags hade jag planerat att överraska Mattias med en hotellnatt på det nybyggda hotellet på Frösön. Sagt & gjort! Dock var jag tvungen att berätta planen i förväg eftersom hans almanacka blev mer & mer bokad. Men det blev bra ändå!❤️ Välbehövligt. Kommer bli fler gånger!

I torsdags startade bygget av vårt uterum & den nya altanen. Spännande! Jag har idag grundmålat hela nedre framsidan. Kommer bli skitsnyggt!!😀 Tyvärr har jag lite för mycket ont i axeln för att kunna somna nu...😏

Ärligt talat så blev jag lite bitter när jag insåg att Mattias faktiskt gått och bokat en resa till USA utan någon som helst diskussion hemma. Så då bokade jag & Anneli en resa till solen i september.☀️ Just nu blir det till Kentia Apartments i Side, får se om det är där vi hamnar innan vi är klara med bokningen.😎

Och eftersom Mattias som sagt är borta passar jag på att mysa med tjejerna i storsängen!😍💕👍🏼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar