fredag 7 september 2012

Färdiginskolad?

Jahaja, då ska den snart vara klar självaste inskolningen av Stella på dagis. Vet inte hur jag tycker att det gått... Hon gråter och skriker varje dag jag lämnar henne, hon äter ingen mat där, hon vill inte byta blöja, hon vill inte sova (somnar dock till slut ändå) så vad ska man säga? Men på måndag är det sista dagen av inskolningen sen börjar allvaret. Intalar mig att det blir bra med tiden.
Apropå allvar, på måndag är det dags för mig att börja jobba igen! Spännande!! Dock är jag lite orolig över att köra heltid. Känner att min rygg inte kommer klara det! Precis som förra gången...
Men jag längtar till att få åka på jobbet och vara en vuxen person och inte bara mamma. Det kommer bli toppen! Och som sagt, enligt beräkningen är det bara 89 dgr tills "Hedda" kommer. Mycket spännande saker på gång nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar