måndag 6 februari 2012

Magsjuka IGEN!

Trodde knappt mina öron när jag hörde Madelene ynkligt ropa på mig inatt! Men jorå, visst har hon fått magsjuka igen!
Man undrar var den rättvisan finns, hon behöver verkligen inte tappa mer i vikt! Stackarn var ju helt insjunken och såå mager efter förra omgången... Dock verkar det vara en lindrigare variant nu. Hon har bara kräkts två gånger och sen varit på toa (the other way) en gång. Å ingen feber heller.
Hoppas hoppas på snabbt tillfrisknande! Hon blir iaf kvar här hemma tills på onsdag så inte hela klanen hos pappan blir smittad. Dessvärre hann mamma få den hemska sjukan så hon ligger hemma oxå..!

Apropå tappa i vikt. Det var ju MIN plan och hittills är jag den enda i familjen som klarat mig hyfsat (peppar peppar!) så nu har jag gått in på GI-mat. Trodde jag skulle bli galen av att inte få äta pasta men det går jättebra! Man får ju äta jättemycket gott!
Snart dags för nåt mellis av nåt slag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar